Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Aug 2024 09:53:27 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu ehitusloa 
taotlust nr 2411271/09490 aadressile Valga maakond, Otepää vald, Puka 
alevik, 23175 Pühajärve-Pukamõisa tee// Jaama tn 5// Raudtee tn 1, Valga 
maakond, Otepää vald, Puka alevik, Jaama tn 5, Tartu maakond, Elva vald, 
Astuvere küla, Tartu-Valga 467,0-468,9 km// Atra küla, Tartu-Valga 
465,3-467,0 km// Valga maakond, Otepää vald, Komsi küla, Komsipõllu// 
Lausse// Paju// Tartu-Valga 471,5-474,4 km// Kähri küla, Vana-Raudtee// Puka 
alevik, Raudtee tn 1, Valga maakond, Otepää vald, Puka alevik, Jaama tn 5, 
Valga maakond, Otepää vald, Puka alevik, Jaama tn 5 (Rööbastee nr I Puka, 
Rööbastee nr 1 Puka, Palupera-Puka jaamavahe, Ülekäigukoht Puka KM 474,784, 
Ülekäigukoht Puka KM 474,858) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: TTJA edastab ehitusloa taotluse 
kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27091082>  (menetlus nr: 
447049), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (BRITTA PERT) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister